SRIKANDI FISABILILLAH

post dri seorg muslimin...

Perempuan..kaum hawa…mmg x guna….
slalu menyusahkan..menyakitkan hati…
benda mudah pun susah nk faham….harap ja kaum paling rmai msuk u tp hampeh..
mmg la rmai msuk u dh akhir zmn rmai perempuan..mcm pa ja lagi..
bila la mereka nak sedar…memang akhir zaman btul….
taw nk korea la..lelaki comel la…bodoh..padahal hakikat kahwin dgn melayu gak..
yg nk sara mereka nanti bkn nya korea…mmg perempuan zmn skrg ni kuat mimpi,angan2..
rajin memang rajin tp kalo perangai mcm apa bleh Berjaya ka???jgn harap…
kalo bleh pun tu Cuma istidraj…
kuat mengkhianat….mengumpat,bagi sakit hati orang….dh x tahu malu dh sekarang..
aku rasa aku malu lagi dr perempuan…wlaupun x semua mcm tu tp zmn skrg hampir majoriti..
apa nak jadi dgn perempuan zmn skrg….
nak pakwe la….nk teman la…kalo clash…
mesti ckp kt facebook “knp dy lukakan hati sy” “knp dy tinggalkan sy”…
Sengal….yg pergi report dkat fb asal…ingat org nk bg motivate ke…nk bg semangat???
org nak bantu??jgn harap..org menyampah doe
Bg taw la kt mark zukerberg tu….ntah2 dy kutuk lagi ada la……
cm sie…sedar la ….
aku tulis ni bukan sebab benci dkt hawa tp benci perangai cm hare kaum hawa tu…
kalo ckp baik2 nanti kaum hawa ckp nk mengayat la,nk cbe bwat alim la….bodo…
kalo ckp kasar2 nanti ckp x berhati perut la…x ikut cara nasihat yang betul la…
habis nk cara mana???lu langsi lu mati….
cara sinis lebih berkesan untuk perempuan2 zmn skrg….cara yang baik hanya sesuai untuk sesetengah permpuan shj…skrg dh rmai yang liar….hati2 laki……
AKU TIDAK AKAN TERPEDAYA DENGAN KAU HAWA AKHIR ZAMAN……..

INGATLAH..AKU BUKAN MEMBENCI FIZIKAL TETAPI AKU BENCI TERHADAP PERILAKUMU….
SIKAPMU….CARAMU…..JANGAN SAMPAI PATAHNYA TULANG YANG SUDAH BENGKOK…

1 comment:

  1. korang(muslimat) xmalu lgi ke bile muslimin dh ckp cmni kt korang??? hurm......pikir2 lah...

    ReplyDelete